نت کار

خدمات پهنای باند اختصاصی آسیاتک

خدمات پهنای باند اختصاصی آسیاتک

پهنای باند اختصاصی یک سرویس اینترنتی است که به سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز دانشگاهی امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت و پایدار با ظرفیت بالا و کیفیت بالا را می‌دهد. پهنای باند اختصاصی بدون محدودیت سرعت و حجم است و سرعت دانلود و آپلود یکسان دارد. پهنای باند اختصاصی به اشتراک گذاشته نمی‌شود و تضمین می‌شود که در هر زمان و مکان سرعت مورد نظر شما را تحویل دهد.

شرکت آسیاتک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده پهنای باند اختصاصی در ایران است که با دارا بودن بالاترین ظرفیت خرید پهنای باند از شرکت ارتباطات زیرساخت و بزرگترین دیتاسنتر محتوایی پهنای باند داخل کشور، کیفیت و قیمت مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. آسیاتک همچنین با دارا بودن بیش از ۱۵۰۰ پاپ‌سایت در سطح کشور، پوشش گسترده‌ای را فراهم کرده است. آسیاتک پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته را نیز به مشترکین خود ارائه می‌دهد.

پهنای باند اختصاصی و عادی (یا اشتراکی) دو نوع سرویس اینترنتی هستند که تفاوت‌های مهمی با هم دارند.

  • پهنای باند اختصاصی به شما ظرفیت و سرعت ثابت و تضمین شده‌ای را ارائه می‌دهد، در حالی که پهنای باند عادی ممکن است با توجه به تعداد کاربران و زمان استفاده نوسان داشته باشد.
  • پهنای باند اختصاصی به شما امکان دسترسی به اینترنت با سرعت دانلود و آپلود یکسان را می‌دهد، در حالی که پهنای باند عادی معمولا سرعت آپلود کمتر از سرعت دانلود دارد.
  • پهنای باند اختصاصی به شما امکان استفاده از خدمات مختلف مانند VOIP کنفرانس صوتی و تصویری، اشتراک‌گذاری فایل و … را با کیفیت بالا می‌دهد، در حالی که پهنای باند عادی ممکن است باعث قطع شدن یا کاهش کیفیت این خدمات شود.
  • پهنای باند اختصاصی دارای هزینه بالاتر و قرارداد طولانی‌تر است، در حالی که پهنای باند عادی دارای هزینه پایین‌تر و قرارداد کوتاه‌تر است.

برای درخواست سرویس پهنای باند اختصاصی آسیاتک، شما می‌توانید با شماره 021-6186 داخلی 3 تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را از وب‌سایت ما تکمیل کنید. سپس کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و امکان‌سنجی رایگان را انجام خواهند داد. در صورت تایید، زمان‌بندی تحویل و ارائه سرویس به شما اعلام خواهد شد. پس از نصب و راه‌اندازی سرویس، شما می‌توانید از پشتیبانی و مانیتورینگ آسیاتک بهره‌مند شوید.